Recenze Gold Eagle
100%
ok
100%
- Doporučeno mechanikem a technikem technické kontroly před měřením emisí
- Výrazně vylepší emise u straších naftových aut
- Balení vystačí na 132 litů
I pocitově jede auto mnohem lépe.
100%
ok
100%
Opravdu funguje zadna cina pouzivam do starych aut jiz 10 let.nizsi spotreba,tissi chod,snizi treni a obnovi gumova tesneni a zamezi prusaku oleje.
100%
- Velikost balení. Tak akorát na doplnění.
80%
- Pokud vám neklekne klika, bude vám motor vděčný.
100%
- Produkt mi vyřešil problém se servořízením, jednoznačně doporučuji pro eliminaci vyššího hluku serva a pro kvalitní údržbu servořízení.
80%
- Jednoduchá aplikace
50%
zatím jsem ještě nepoužil
90%
Do starší fabie a byla znatelně menší spotřeba oleje.
Kupuji prvidelně při výměně oleje.
100%
Hustá olejová emulze
100%
Produktodpovida kvalitě a ceně, má opravdový vliv na chod motoru
100%
- Velmi spokojen
70%
na doplnění před výměnou.
100%
OK
100%
- Už jsem ho jednou kupoval před deseti lety ,takže mohu vřele doporučit. Dělá přesně to co má.
100%
- Hlučnost motoru - 50%
- Spotřeba oleje klesla
- Spotřeba benzinu klesla o 0,5 L/100km
- Zachránilo mě to před GO motoru
- málo recenzí
- žádné profi testy
- nevhodné do nových motorů
Nalil jsem to do Scenica r.v. 98, motor 1,6L - 66kW, 220 tis. km dle tacho, můj odhad přes 500 tis. km.
Motor po zahřátí hodně klepal, hlavně na klice. Při volnoběhu svítila kontrolka mazání. Dle vyjádření mechanika mě to za rohem klekne, je nutná GO motoru. Koupil jsem proto druhý motor, který mi teď leží u kamoše v garáži.
Po aplikaci Gold Eagle motor doctor okamžitě už během těch 15 minut běhu na volnoběh úplně změnil kultivovanost, snížila se hlučnost, zhasla kontrolka mazání, snížila se spotřeba, rapidně se zvýšil výkon. Od té doby ujeto přes 20 tis. km a auto jezdí dál . Hlučnost a vše ostatní pořád stejné, kontrolka mazání se od té doby na volnoběh nerozsvítila. Do starého vyběhaného motoru jen doporučuji. I prodejce to doporučuje do motoru přes 150 tis. km. Nedával by jsem to do moderního motoru, u kterého je doporučen olej 0W nebo 5W, zahuštění oleje může způsobit potíže.
100%
Cena
100%
- Působí tak,jak od něj očekávám.
Působí tak,jak od něj očekávám.
100%
- Parádní účinek bez poškození motoru.
- nic
Vyzkoušeno několikrát a musím jen doporučit.
Kamarád jsi zakoupil Fiat Punto 55 najeto cca 180 000km.
Po příjezdu ke mě domů, jsem se málem vyvrátil co to dovezl.
Krom toho že komplet celý podvozek byl na opravu (tlumiče,ramena,brzdy atd)
Došlo na motor, když jsem viděl co předchozí majitelka do motoru dolívala BP visco 2000 15w40 :-D
který byl 5let po datu použitelnosti :)
Takže díky spotřebě oleje co motor měl, tak se změřili kompresní tlaky a nafoukali jsme po 4-5 barech na válec :)
Takže došlo na výplach pomocí BG 109 která vyplavila nehorázný bordel a tlaky se zvednuli na 7-8 barů na válec.
Po 2500km došlo na další výplach motoru pomocí Gold Eagle a po 1,30h vrčení, místo 5 minut, jsem olej nemohl ani pomalu vypustit co to bylo za maltu :)
No nic po výplachu motoru došlo na měření tlaků a dostali jsme se až na 12 barů na každým válci :)
Předem podotýkám že se vždy po výplachu neboli víceméně hned po koupi měnil olej za Mobil1 5w40.
Dnes motor šlape jako víno, pomalu bez nulové spotřeby oleje na 6000km je spotřeba oleje 0.5L. (olej majitel mění co 6000km). Spotřeba benzínu 5.5-7l na 100km podle těžké nohy :)
Původní spotřeba oleje byla 2l na 1500km a spotřeba benzínu 10L/100km :)
Takže za mě doporučuji, pochybuji o tom že se dělá ještě něco silnějšího než je Gold Eagle.
Samozřejmě je potřeba počítat s tím že může začít téct gufero at při použití BG 109, Gold Eagle nebo po jakémkoliv jiném přípravku. Třeba na Puntu tradičně začne po výplachu téct gumička kolem indučkní cívky a pak olej krásně teče na převodovku.
Mimochodem na Volvech V40 1997 a na 850 1995 se mi doposud po výplachu nestalo že by teklo nějaké gufero.